جهان رضا شیبانی

مدیریت - اتومکانیک

جهان رضا شیبانی

مدیریت - اتومکانیک

چکیده  (شامل خلاصه، اهداف، روش های اجرا و نتایج به دست آمده):

سیستم اطلاعات مدیریت، سیستم سازمان یافته و ابزار مناسبی است که اطلاعات صحیح و خلاصه شده را در موقع مناسب به تصمیم گیرندگان و مدیران ارائه داده و امکان تصمیم گیری صحیح و دقیق را برای مدیران سازمان فراهم می سازد. بنابراین، در این پژوهش تلاش شده که به بررسی اجرای سیستم اطلاعات مدیریت در شهرداری ملارد پرداخته شود. این پژوهش از نظر روش نیز یک پژوهش توصیفی است و از لحاظ نوع روش پژوهش پیمایشی می باشد. جامعه آماری این تحقیق عبارتند از: کلیه کارکنان شهرداری ملارد اعم از زن و مرد که تعداد این افراد در مجموع برابر با 360 نفر می باشد و حجم نمونه تحقیق حاضر طبق جدول مورگان، 108 نفر انتخاب گردیده است .

یافته های این پژوهش حاکی از پذیرش فرضیه اصلی می باشد. شناسایی موانع استقرار سیستم‌های اطلاعات مدیریت شهرداری‌های ملارد با استفاده از روش آنتروپی. با توجه به مقدار ضریب اهمیت هریک از مؤلفه‌ها، مؤلفه‌ی موانع فرهنگی دارای بالاترین رتبه و پس از آن به ترتیب موانع آموزشی، موانع محیطی، موانع اقتصادی، موانع فردی، موانع فنی، موانع مدیریت تغییر، موانع مدیریتی و در نهایت مؤلفه‌ی موانع سازمانی قرار دارد.

کلمات کلیدی : موانع فردی، موانع فنی، سیستم‌های اطلاعات، مدیریت شهرداری


دریافت فایل پاورپوینت
عنوان: power point
حجم: 3.7 مگابایت
توضیحات: MIS

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی